Øg sikkerheden med elektronisk adgangskontrol i dag

Ønsker I en øget sikkerhed af virksomhedens lokaler? Med elektronisk adgangskontrol kan I nemt få en større kontrol og sikkerhed, der rent økonomisk også kan have sine fordele på den lange bane.

Der er flere fordele at drage nytte af ved hjælp af elektronisk adgangskontrol. Nogle af de mere åbenlyse fordele er, at I får bedre muligheder for løbende at ændre og tilpasse adgangsforholdene til jeres lokaler. Dette vil sige, at I har fuld kontrol over, hvilke niveauer af adgang, der er til din virksomheds lokationer. Ligeledes har I mulighed for på løbende basis at tilføje og fjerne adgang for nye eller allerede eksisterende brugere. Dette gør det nemt at fjerne adgangsbeføjelser for medarbejdere, der ikke længere arbejder i virksomheden ved hjælp af elektronisk adgangskontrol. Er der en medarbejder, der har forlagt eller mistet en nøgle til ejendommen, har I ligeledes muligheder for at spærre den enkelte nøgle således, at den ikke længere er i funktion. Dette betyder, at I ikke skal bekymre jer over, om en eventuel stjålet nøgle kan blive et problem på et senere tidspunkt. Yderligere har I mulighed for at se, hvem der kommer ind i bygningen og hvem der forlader bygningen og hvornår. Dette kan være en fordel særligt hos større virksomheder, hvor mange ansatte kommer og går i løbet af en arbejdsdag.

En anden stor fordel med elektronisk adgangskontrol er, at der ikke længere vil være behov for at skulle skifte et helt låsesystem, hvis en nøgle går tabt eller bliver stjålet. Som tidligere nævnt, har I mulighed for løbende at tilpasse den elektroniske adgangskontrol.

Ønsker I ligeledes flere funktioner i forbindelse med jeres elektroniske adgangskontrol, kan I løbende udvide systemet med nye elementer, som eksempelvis dørtelefoner. Her kan du vælge mellem video eller audio-dørtelefon.

Interesseret i elektronisk adgangskontrol? KeyPartner er specialister i elektroniske låsesystemer og har stor erfaring med låsesystemer til både erhverv og privat.

Leave a Comment