TMC Telemarketing og KantineDataBASEN

Hos TMC Telemarketing er man eksperter i en lang række områder inden for blandt andet telemarketing og dataindsamling. Dataindsamling er også, hvad der ledte TMC Telemarketing til at skabe en af deres unikke produkter, nemlig KantineDataBASEN.

TMC Telemarketing er specialister i dataindsamling, databerigelse, datarens og datavalidering, hvilket gør dem til en førende spiller på markedet. Hvor offentlige databaser ofte har data der er 6-9 måneder gamle, har TMC Telemarketing altid opdaterede databaser.

TMC Telemarketing står altid klar med rådgivning, og gennem deres store knowhow og erfaring kan de sikkert råde potentielle kunder igennem deres indkøb af databaser, så der bliver indkøbt de mest relevante databaser, der vil være med til at skabe mere succes for virksomheden i fremtiden.

TMC Telemarketing og KantineDataBASEN

Telemarketing Centret TMC Telemarketing har med sin direktør Torben Larsen og hans evner inden for telemarketing og som iværksætter skabt en effektiv og fuldt opdateret database over landets kantineordninger. TMC Telemarketing har skabt databasen for alle virksomheder og interessenter, der ønsker et komplet overblik over kantineforholdene i alle virksomheder med mere end 50 ansatte, køkkenforholdene på cafeer, restauranter, konferencecentre og hoteller. De forskellige produktions- og modtagekøkkener i landets kommuner og hospitaler med mere end 50 ansatte.

Kunder af KantineDataBASEN får direkte adgang til dialog med kantine og køkkenansvarlige. Databasen er udviklet af TMC Telemarketing i forhold til branchens egne ønsker, og er derfor udbytterig for begge parter.

TMC Telemarketing har som nævnt stor erfaring med håndtering og validering af enorme mængder data, og disse erfaringer og ekspertise er overført til KantineDataBASEN, hvilket sikrer kunderne opdateret og relevant data der vil være med til at bidrage til den fremtidige succes for virksomheden.

TMC Telemarketing er stolte af, at kunne levere den bedste service for sine kunder i alle sine produkter, og dette er også stærkt repræsenteret i KantineDataBASEN.

Overskuelighed frem for alt

Fordelende ved KantineDataBASEN er mange, og kan for dens kunder blandt andet inkludere inspiration til sammensætningen af menuerne for de store køkkener rundt omkring i landet, både i den offentlige og private sektor. Desuden bliver den generelle kommunikation mellem partnerne mere overskuelig og effektiv.

TMC Telemarketing ser det som sin fornemmeste opgave at udvikle og forsat styrke relevansen ved databasen, så der på den måde, eksempelvis, kan skabes en bedre sammensætning af menuerne på landets hospitaler, plejehjem, virksomheder og skoler.

TMC Telemarketing er stolte over, hvad KantineDataBASEN har udviklet sig til, og hvad den forsat vil udvikle sig til. Er man interesseret i at forbedre sin virksomhed med dette produkt, er det altså bare at kontakte TMC Telemarketing og høre mere.

Leave a Comment